Udskrive Offline

Mange mennesker stadig foretrækker den traditionelle print reklamer på web annoncer for at fremme deres produkter, virksomheder og tjenester. Det faktum, at ikke alle mennesker har adgang til internettet er, hvad gør trykte annoncer for at blive brugt og værdsat indtil nu. En anden grund til dette valg er det mest gunstige for kortsigtede marketingplan og strategi.

Er det indholdet og de designs, der gør trykte annoncer vellykket? Eller den måde, den er trykt ved hjælp af alle moderne printteknologier? Der er flere andre ting at huske på, hvis du planlægger at have en print annonce din egen.

Drage fordel af den lille plads. Overbelægning alle plads med oplysninger og endda grafisk design er ikke en klog ting at gøre. Overveje blanktegn. Forlader nok plads i dem ville i sidste ende hjælpe læserne blive ført til de vigtige oplysninger, som du ønsker at formidle.

Mere kunst og illustrationer. Det er en fælles kendsgerning, der trykte annoncer med store fotos og tegninger får flere læsere end dem med færre eller mindre dem og ingen overhovedet. Det er vigtigt at bemærke, at læserne kan værdsætte og forstå billeder mere når de sættes sammen med skrifter og tekster.

At sætte mere grafik end ord. Læsere læser ikke din annonce ved at se dem i første omgang. Chancerne er, de ville se på billederne først før de beslutter, om de ønsker at læse om dem senere. Mindst halvdelen af hele annoncen bør reserveres til illustrationer, således at folk opmærksomhed kan træffes ret hurtigt.

Være i læsere perspektiv. At vide, hvad dine læsere ønskede og havde brug at læse om er vide hvad man skal skrive om i din print annonce. Denne måde kan du planlægge strategisk skrivestil og teknikker, du vil bruge for at sikre mere læserskare pf dine trykte annoncer.

Typografi er en vigtig nøgle. For at få en effektiv kommunikation med dine læsere, er typografi en vigtig overvejelse. Du ønsker ikke at have dine læsere får den forkerte idé. Eller føre dem ind i noget snarere end den besked, du ønsker at videregive.

Oven i alt dette af, i rækkefølge for en print annonce skal lykkes, bør der være en enkelt stor IDE oven på de mange gode idéer, som du har. Der er stor forskel mellem disse to og de ovennævnte faktorer kan helt sikkert betyde succes.

For kommentarer og forespørgsler om artiklen besøg

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *