Hvorfor “Fri Agent tænkning” er godt For din virksomhed

Det er ingen hemmelighed! Dag efter dag er nyheden gennemsyret af virksomheder, der flytte operationer til andre lande eller helt lukke deres døre. Dem, der fortsat skal forvandle sig til lean, mener, virksomheder med et konstant øje på at reducere omkostningerne.
For første gang, baby-boomers er at finde sig selv i en uforudsigelig arbejdsmiljø. De er rystet af ustabilitet af hvad fremtiden bringer… og med god grund.
Firma meddelelser er blandet. På den ene side taler de om at være “en arbejdsgiver valg” med et ry for at bevare talent. På den anden side, de har brug for evnen til at være flydende… væske nok til at omstrukturere og omorganisere for at imødekomme den konstant skiftende behov på markedet.
Hvordan så du gå den fine linje mellem ønsker at bevare uden løfter for fremtiden?
Tilskynde til “fri agent tænkning”. Med andre ord, frigive de gyldne håndjern.
* Ved enhver given lejlighed fortælle dem du ved de har mange arbejdsgivere til at vælge fra, og takke dem for at vælge dig.
* Når du kommunikerer ændring, sende en besked, at ændringen er “normen” i dagens økonomi. Erstatte “besked spins” med sandheden og hårde facts.
* Lære dem at omfavne tankegang af personlig branding og hvordan man griber deres arbejde, som om de er i business for sig selv.
* Gøre sikker på, at hver medarbejder på alle niveauer forstår tilstanden af virksomheden. Være sikker på, de ved, hvordan deres performance bidrager til forretningsmæssige resultater. Fortælle dem, hvad virksomheden har brug for fra dem til at være mere vellykket.
* Hjælpe dem være forberedt ved at tilbyde ressourcer og opmuntring til at holde genoptager ajour.
Hvis du var tænker dette er lidt radikal og du ville være vanvittigt at tage dette råd… TRO OM IGEN!
* Folk, der tænker som frie agenter handler som om deres fremtid afhænger af hver ting de gør eller ikke gør. De har en følelse af personligt ansvar og personlige magt.
* Fri agent tænkere forstå hver person de støder er en potentiel kunde, der kan føre til en kunde… så de behandler alle som en værdsat kunde.
* Fri agent tænkere foregribe forandringer og forstå, at konkurrencen er hård. De lærer at tage gode med dårligt, men de føler sjældent sig ofre for omstændighederne.
Gør medarbejderne en tjeneste. Fremme fri agent tænker. Som en virksomhed, ja, bliver du nødt til at arbejde hårdere for at holde de talenter, du vil beholde. Og ja, vil du sandsynligvis tabe nogle. Hvilket er bedre for din virksomhed… mennesker, der er aktivt engageret og sætter pris på muligheden for, eller personer, der bare venter på deres næste lønseddel? Du beslutter dig!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *